Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2023 08:01 - Свещениците (поповете), които не предупредиха за начертанието
Автор: gizdashki Категория: Други   
Прочетен: 1748 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Исаия, глава 56:
"10. Стражите им са всички слепи и неразбрани: те всички са неми псе-
та, които не могат да лаят, които лежешком бълнуват, които обичат да
спят.
11. И това са псета с жадна душа, които не знаят ситост; и това са пас-
тири неразумни: всички, от първи до последни, гледат своя път, своята
печалба;
12. дойдете, казват, ще доставя вино, и ще се напием със сикер; и утре
ще бъде същото, каквото днес, дори и повече."

Които са слепи и неразбрани - въобще не са разбрали, че "тестовете" и "ваксините" са начертанието, което тихомълком се поставя.
А които все пак са се усетили, че нещо нередно се случва, са им затъкнали устата - те са "неми псета", защото са на заплата!


Тагове:   ваксина,   тест,   test,   PCR,   наЧертание,   пцр,


Гласувай:
4



1. dobrodan - Като се напиеш със сикер,
11.01.2023 19:44
внимавай да не паднеш от ръба на плоската Земя.
цитирай
2. gizdashki - Благодаря, ще внимавам :-)
11.01.2023 20:43
dobrodan написа:
внимавай да не паднеш от ръба на плоската Земя.

цитирай
3. panazea - Мен още преди 33 години младеж от сдружение св.Иван Рилски ми разказа и ми даде книжката.
25.01.2023 11:55
Младите си свършиха работата. Надявам се този младеж да е жив и здрав !
Не бива всички да бъдат слагани под общ знаменател ! Не бях кръстена.
Аз се кръстих , Кръстих и синовете си и после и внуците. С вярата на моите праотци - Православието. Това , че там има несъзнателни хора , не е причина да се отречем от него.
Православен е бил дякон Левски и поп Харитон.
Всекиму Своето !
Така е с людете . Всеки ще отговаря сам за своите постъпки.
Панацея
цитирай
4. gizdashki - Благодаря за коментара, Панацея !
26.01.2023 07:56
panazea написа:
Младите си свършиха работата. Надявам се този младеж да е жив и здрав !
Не бива всички да бъдат слагани под общ знаменател ! Не бях кръстена.
Аз се кръстих , Кръстих и синовете си и после и внуците. С вярата на моите праотци - Православието. Това , че там има несъзнателни хора , не е причина да се отречем от него.
Православен е бил дякон Левски и поп Харитон.
Всекиму Своето !
Така е с людете . Всеки ще отговаря сам за своите постъпки.
Панацея


Права си. Постът ми може би прозвуча малко крайно - не всички са "маскари".
И да - в православието е истинната благодат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gizdashki
Категория: Други
Прочетен: 282164
Постинги: 104
Коментари: 207
Гласове: 303
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930